fbpx

Інформація для клієнтів

Всі Ваші Замовлення ви можете залишити просто зателефонувавши за номерами вказаними на сайті.

З 9-00 до 20-00 щодня (пн-нд)

097-18-205-18

066-18-205-18 (viber)

063-18-205-18

Кожне звернення буде опрацьовано в найкоротші терміни.

Всі Ваші побажання будуть враховані і, якщо можливо, реалізовані в роботі.

Способи оплати:

1. Повна передплата.

Попередній переказ на картку Приват Банку (Терещенко Олександр Борисович)
5169 3305 2207 0231
Надсилаємо замовлення тільки після надходження грошей на рахунок.

2. Часткова передплата. 

Мінімальна передплата на картку Приват Банку – 500 грн.
При замовленні на суму від 2000 грн передплата – 25 % від суми замовлення.
Решта оплати здійснюється при отриманні товару на пошті.
За послуги післяплати пошта бере комісію від зазначеної суми накладеного платежу — Нова пошта 2% + 20 грн., Делівері 1,5% + 10 грн., Укрпошта 1,5% + 20 грн. 

Якщо у Вас з’явилися які-небудь питання – телефонуйте, з радістю відповімо Вам.

Замовлення відправляються в строк від 1 до 4 днів.

УВАГА! ТОВАР БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ НЕ НАДСИЛАЄМО !

Часто задавані питання:

 

 – Протягом якого часу я отримаю свій товар?

  • Ми відвантажуємо товар на протязі 2-4 днів з моменту оформлення замовлення.
  • C кожним замовленням ми надаємо товарну накладну.
 

 

– У моїй посилці немає певного товару, а в накладній він є, кому пред’явити претензії?

  • При отриманні посилки на пошті, перевіряється комплектність в присутності представника пошти і складайте акт.

  • Ви можете відправити Вашу претензію нам по електронній пошті taranet@ukr.net протягом трьох днів з моменту відправлення товару. В темі листа вкажіть слово “Рекламації”, а в його тілі опишіть невідповідність, вказавши номер банківської карти, Ваш телефон, порядковий номер замовлення і номер накладної, в якому виявлено помилку. Прикладіть відскановану копію акта. Після проведення розслідування за фактом невідповідності, Вам буде перерахована сума грошей, яка компенсує невідповідність, або буде відправлено товар який не було надіслано. Термін проведення розслідування – 5 робочих днів..

    Просимо Вас перевіряти цілісність упаковки, при отриманні товару, безпосередньо на складі.

  • Якщо Ви помітили, що упаковка пошкоджена, будь ласка, перевірте комплектацію посилки не забираючи товар зі складу. Якщо Ви виявили будь-яку невідповідність, попросіть співробітника відділення зафіксувати такий факт, щоб надалі відшкодувати збиток за допомогою страхових виплат транспортною компанією.

Роблячи замовлення в нашому магазині Ви автоматично 

погоджуєтесь із вищезазначеним