Інформація для клієнтів

Всі Ваші Замовлення ви можете залишити просто зателефонувавши за номерами вказаними на сайті.

З 9-00 до 20-00 щодня (пн-нд)

097-18-205-18

066-18-205-18 (viber)

063-18-205-18

Кожне звернення буде опрацьовано в найкоротші терміни.

Всі Ваші побажання будуть враховані і, якщо можливо, реалізовані в роботі.

Способи оплати:

1. Попередній переказ на карту Приват Банку

Якщо Ви хочете оплатити замовлення по 100% передоплаті, ми відправимо Вам sms з номером картки. Оплата здійснюється через Приват Банк. Відправляємо посилку тільки після надходження грошей на рахунок.

2. Післяплата

Ви можете оплатити замовлення при отриманні товару на пошті. За послугу післяплати пошта бере комісію від зазначеної суми накладеного платежу — Нова пошта 2% + 20 грн., Делівері 1,5% + 10 грн., Укрпошта 1,5% + 20 грн. Щоб ми були впевнені в тому, що Ви заберете свою посилку, потрібно перерахувати передоплату в сумі від 200 грн. на картку ПриватБанку. ( Реквізити Вам будуть надіслані після підтвердження замовлення).

Якщо у Вас з’явилися які-небудь питання – телефонуйте, з радістю відповімо Вам.

Замовлення відправляються в строк від 1 до 4 днів.

Часто задавані питання:

 

 – Протягом якого часу я отримаю свій товар?

  • Ми відвантажуємо товар на протязі 2-4 днів з моменту оформлення замовлення.
  • C кожним замовленням ми надаємо товарну накладну.
 

 

– У моїй посилці немає певного товару, а в накладній він є, кому пред’явити претензії?

  • При отриманні посилки на пошті, перевіряється комплектність в присутності представника пошти і складайте акт.

  • Ви можете відправити Вашу претензію нам по електронній пошті taranet@ukr.net протягом трьох днів з моменту відправлення товару. В темі листа вкажіть слово “Рекламації”, а в його тілі опишіть невідповідність, вказавши номер банківської карти, Ваш телефон, порядковий номер замовлення і номер накладної, в якому виявлено помилку. Прикладіть відскановану копію акта. Після проведення розслідування за фактом невідповідності, Вам буде перерахована сума грошей, яка компенсує невідповідність, або буде відправлено товар який не було надіслано. Термін проведення розслідування – 5 робочих днів..

    Просимо Вас перевіряти цілісність упаковки, при отриманні товару, безпосередньо на складі.

  • Якщо Ви помітили, що упаковка пошкоджена, будь ласка, перевірте комплектацію посилки не забираючи товар зі складу. Якщо Ви виявили будь-яку невідповідність, попросіть співробітника відділення зафіксувати такий факт, щоб надалі відшкодувати збиток за допомогою страхових виплат транспортною компанією.

Роблячи замовлення в нашому магазині Ви автоматично 

погоджуєтесь із вищезазначеним