Оплата і доставка

Відправлення Вашого замовлення в термін від 1 до 2 днів.

Доставка здійснюється зручним способом для замовника через компанії-вантажоперевізники: 
 

  • Делівері
  • Нова Пошта
  • Укрпошта 

Способи оплати:

1. Попередній переказ на карту Приват Банку.

Якщо Ви хочете оплатити замовлення по 100% передоплаті, ми відправимо Вам sms з номером картки. Оплата здійснюється через Приват Банк. Відправляємо посилку тільки після надходження грошей на рахунок.

2. Післяплата.

Ви можете оплатити замовлення при отриманні товару на пошті. За послугу післяплати пошта бере комісію від зазначеної суми накладеного платежу — Нова пошта 2% + 20 грн., Делівері 1,5% + 10 грн., Укрпошта1,5% + 20 грн. Щоб ми були впевнені в тому, що Ви заберете свою посилку, при відправці післяплатою, потрібно перерахувати передоплату в сумі від 300 грн.(але не менш 10% від суми замовлення) на карту Приват Банку.

Якщо у Вас з’явилися які-небудь питання, завжди раді відповісти Вам по телефону.



Правила повернення коштів:

Весь товар, замовлений в інтернет-магазині astra.net.ua Ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

Обов’язкові умови для повернення або обміну товару:

– товар повинен бути повністю укомплектований;

– наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів;

– дотримання товарного вигляду.

У разі повернення товару грошові кошти будуть повернені готівковим або безготівковим розрахунком, в залежності способу оплати товару.

Часто задавані питання:

 

 – Протягом якого часу я отримаю свій товар?

  • Ми відвантажуємо товар на протязі 1-2 днів з моменту оформлення замовлення.
  • C кожним замовленням ми надаємо товарну накладну.
 

 

– У моїй посилці немає певного товару, а в накладній він є, кому пред’явити претензії?

  • При отриманні посилки на пошті, перевіряється комплектність в присутності представника пошти і складайте акт.

  • Ви можете відправити Вашу претензію нам по електронній пошті taranet@ukr.net протягом трьох днів з моменту відправлення товару. В темі листа вкажіть слово “Рекламації”, а в його тілі опишіть невідповідність, вказавши номер банківської карти, Ваш телефон, порядковий номер замовлення і номер накладної, в якому виявлено помилку. Прикладіть відскановану копію акта. Після проведення розслідування за фактом невідповідності, Вам буде перерахована сума грошей, яка компенсує невідповідність, або буде відправлено товар який не було надіслано. Термін проведення розслідування – 5 робочих днів.

    Ми допускаємо можливість помилок, але, все ж, ретельно перевіряємо комплектацію замовлень, навпроти кожної відвантаженої позиції за накладною, складальник ставить позначку, перевіряючи таким чином комплектацію.

    Просимо Вас перевіряти цілісність упаковки, при отриманні товару, безпосередньо на складі.

    Якщо Ви помітили, що упаковка пошкоджена, будь ласка, перевірте комплектацію посилки не забираючи товар зі складу. Якщо Ви виявите будь-яка невідповідність, попросіть співробітника відділення зафіксувати такий факт, щоб, надалі відшкодувати збиток за допомогою виплати страховки транспортною компанією2

РОБЛЯЧИ ЗАМОВЛЕННЯ В НАШОМУ МАГАЗИНІ ВИ АВТОМАТИЧНО 

ПОГОДЖУЄТЕСЬ ІЗ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИМ